خدایا..
احادیث ائمه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
باسلام به وبلاگ من خوش آمدید!!
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 338
بازدید ماه : 1606
بازدید کل : 93942
تعداد مطالب : 599
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
وصیتنامه شهدا
خدایا..
نویسنده : فهیمه
تاریخ : یک شنبه 4 آبان 1393

خدایا،در غم و درد شخصی می سوختم . تو آنچنان در دردها
و غم های زجر دیدگان و محرومین و دلشکستگان غرقم کردی
که دردها و غم های شخصی را فراموش کردم .
تو مرا با زجر و شکنجه همه محرومین و مظلومین تاریخ آشنا کردی .
از این راه، تو مرا با علی (ع) آشنا کردی، حسین(ع) را
 به من شناساندی ، با دردها و غم های زینب(س)
آشنایم کردی،تو مرا با تاریخ درآمیختی.
ومن خود را در تاریخ فراموش کردم و با ازلیت و ابدیت یکی شدم،
از این نعمت بزرگ تو را شکر میکنم.
خدایا، تو را شکر میکنم که به من توکل و رضا اعطا کردی
و در سخت ترین طوفان ها و خطر ناک ترین گرداب ها آنچنان
به من اطمینان و آرامش دادی که با سرنوشت و همه پستی ها
و بلندی هایش آشتی کردم و به آنچه تو برمن مقدر کرده ای رضا دادم .
 آنچه را دوست داشتم و تو گرفتی ، با آسودگی پذیرفتم و آنچه
را نداشتم و تو رحمت کردی ، بر آن شکر گذاشتم .
از ناراحتی معدوم آسودم و از قید تعلقات زودگذر آزاد شدم
و از بند دلهره های کشنده رستم و دانستم که
سرنوشت من و حیات من و عزت و ذلت من به دست تو است ،
لذا از ناراحتی های فراوان آزاد شدم.
نیایش های شهید چمران............!





:: موضوعات مرتبط: نیایش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تقویم واوقات شرعی
" >اوقات شرعی
//Ashoora.ir|Shohada Beginsوصیت شهدا" >وصیتنامه شهدا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

مشاوره






آمار مطالب

:: کل مطالب : 599
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 70
:: باردید دیروز : 87
:: بازدید هفته : 338
:: بازدید ماه : 1606
:: بازدید سال : 14017
:: بازدید کلی : 93942

RSS

Powered By
loxblog.Com