باران
احادیث ائمه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
باسلام به وبلاگ من خوش آمدید!!
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 2164
بازدید کل : 88945
تعداد مطالب : 599
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
وصیتنامه شهدا
باران
نویسنده : فهیمه
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1398

در سمت توام دلم باران ، دستم باران

 دهانم باران  

چشمم باران روزم را با بندگی تو پا گشا می کنم ...


 

هر اذانی

 که می وزد پنجره ها باز می شوند یاد تو

 

 

کوران می کند ... هر اسم تو را که صدا می زنم ماه

 

 در دهانم هزار تکه می شود ... کاش من همه بودم

 

 

کاش من همه بودم با همه دهان ها تو را صدا می زدم ...

 

 

کفش های ماه را به پا کرده ام دوباره عازم توام ...

 

 

تا بوی زلف یار در آبادی من است هر لب که خنده ای کند

 

 

از شادی من است زندگی با توست زندگی همین حالاست... 


زندگی همین حالاست...




|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
نازی در تاریخ : 1393/10/4/4 - - گفته است :
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی فهیمه ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............

<-CommentGAvator->
بهار در تاریخ : 1393/9/24/1 - - گفته است :
وبلاگت فوق العادست فهیمه واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تقویم واوقات شرعی
" >اوقات شرعی
//Ashoora.ir|Shohada Beginsوصیت شهدا" >وصیتنامه شهدا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

مشاوره






آمار مطالب

:: کل مطالب : 599
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 17
:: بازدید هفته : 133
:: بازدید ماه : 2164
:: بازدید سال : 9020
:: بازدید کلی : 88945

RSS

Powered By
loxblog.Com